20 Eylül 2010 Pazartesi

Yarın Başlıyorum!

Bugün doktora gittim ve istediği tahlillerin sonuçlarını gösterdim. Kilomu sordu, günlük 40 mg, yani 2 kapsül alacağımı söyledi. Tedavi muhtemelen 16 hafta sürecek. 2 kutu hap bir ay yetecek. Yüzümü temizleme ve nemlendirme için ne kullanmalıyım diye sordum ve işte cevaplar:

Temizleme için Moos ile devam ediyorum. Yüz nemlendiricisi olarak Avéne Hydrance Optimale'ı ve dudak kremi olarak da Avéne Cold Cream'i tavsiye etti.

Beslenme için dikkat etmem gereken bir şey olup olmadığını sordum, o da olmadığını, kan değerlerinin normal olduğunu söyledi. Yine de yağlı yemeklerden uzak mı durmak lazım acaba diye düşünüyorum.

Alkol almamak gerekiyormuş, çünkü ilaç ile etkileşime giriyormuş. Daha önce 4 ay boyunca hiç içmediğim olmamıştı, bu da bir yandan yeni bir deneyim olacak. 

Besin alerjisini de sordum. Gıda intoleransı testi yaptırmak moda oldu dedi. Bu konuda araştırmalar yapıldı, ancak akne ile besin arasında bir ilişki bulunamadı dedi. Sanırım bilimde çoğu zaman olduğu gibi iki tarafı da destekleyecek çalışmalar bu konuda da mevcut. En iyisi sağlıklı beslenmeye çalışmak.

Bir yandan meydana gelecek yan etkilerden korkuyorum. Bir yandan da artık kurtulacak mıyım bu akne illetinden diye umutluyum!..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder