13 Ekim 2010 Çarşamba

Dördüncü Hafta

22. Gün:

Yüzümün belli kısımları (burun kenarları özellikle) oldukça kurudu ve soyuluyor. Şu anda dudağımın üstünde ve çenemde sivilceler var. Onlar da inşallah yavaş yavaş geçiyorlar. Yalnız burnumun içi çok kurudu ve sildiğim zaman birkaç keredir bir tarafında kan görüyorum. Biraz sinir bozucu, belki eczaneye sorarım, bir yerde okuduğuma göre bunu gideren burun içine sürülen bir ilaç vardı. Burunla ilgili sorunu daha önce Roaccutane kullanan birinin yazdıklarında okumuştum, bildiğim için içim rahat.

23. Gün:

Durum aşağı yukarı dün ile aynı. Ben hala dayanamayıp bazı sivilceleri koparıyorum. Muhtemelen bunu yapmamam gerekiyor ama insan huyunu düzeltemiyor. Yeni bir şey yok. Yakında tahlil yaptırmayı düşünüyorum. Ucuz bir yer bulurum umarım.

24. Gün:

Tedavinin başından beri yanaklarımda bir problem yoktu, ancak şimdi ufak iki sivilce var. Birkaç kere pudra kullandığımdan da çıkmış olabilir diye düşünüyorum. Rahatsız edici bir yan etki yok. Dudağımın bir yanı daha çatladı, ancak dudak kremi etkisini gösteriyor. Herhalde uzuun bir zamandan sonra ilk defa bu sabah yüzümü yıkamadım. Artık pek yağlanmıyor.

25. Gün:

Artık yüzüm pek yağlanmıyor. Çenemdeki ve dudağımın üstündeki sivilceler düzeliyor. Yanağımdaki iki tanede bir değişiklik yok. Rahatsız edici bir yan etki yok. Haftaya doktor yerinde olmayacakmış, pazartesiye randevu aldım. Ancak haftasonu tahlil yaptıramazsam o gün içinde hem tahlil yaptırıp hem de doktora gitmem gerekecek, arada da işler var. Bakalım...

26., 27. ve 28. Günler:

Bugünlerde yoğun olduğumdan yazacaklarım birikti. Öncelikle tahlil sonuçlarımı aldım, sonuçlar gayet iyi. Hatta trigliserid düşmüş bile. Bugün doktora götürdüm, cildimin iyi olduğunu söyledi, tahliller de iyi dedi. Aynı dozda devam edeceğim ve 2 ay sonra tekrar doktora gideceğim. Toplam dozda bir karışıklık var gibi geliyordu, gerçekten de öyleymiş, tedavi 4 aydan fazla sürecek, herhalde 5 buçuk - 6 ay filan sürer. Dozu artırmaya gerek yok, yan etkiler yaşarsın dedi. Şu anda yanağımda 2 tane, çenemde 1 tane küçük sivilce var. Onun dışında diğerleri düzeliyor yavaş yavaş. Dudak kremi ve nemlendiriciyi eksik etmemek işe yarıyor, gayet iyi hissediyorum. Hadi bakalım =)


Genel Toplam:

Bu hafta da sivilceler çıktı, ancak boyut olarak oldukça küçükler. Yüzüm kurudu. Burnumun içi çok kurudu. Tahlil sonuçları iyi çıktı. Doktora gittim, doz değişikliği yok. Tedavi süresi 4 aydan uzun olacak gibi görünüyor.

veee dördüncü hafta da bitti!!
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder