20 Ekim 2010 Çarşamba

Beşinci Hafta

29.ve 30. Günler:

Yanağımdaki iki sivilce biraz küçülme eğilimi gösterdi. Şu anda olan sivilcelerin boyutları oldukça küçük. Ancak hala devam ediyor çıkmaya. Ne zaman duracak diye merak ediyorum. En nefret ettiğim yer olan dudağımın üzerinde de yeni bir tane var. 
Bunun dışında burnumun içi çok kuru ve sildiğim zaman ara ara kan görüyorum. Sanırım bir eczaneye gidip burun içi kremi alacağım. Dudaklarımın kenarları çatlak ama bol bol krem ile idare ediyorum.

31. ve 32. Günler:

Burnumun içi çok kuru ama eczaneye gitmeyi unuttum. Yakın zamanda çözeceğim o işi inşallah. Bunun dışında dudağımın üstü hariç geri kalan yerler iyi. Genel olarak bir düzelme var. İnternette takip ettiğim bir günlük vardı Roaccutane kullanan bir kızın. 2. aydan sonra tamamen düzelme görmüş. Şimdiki günler daha erken zamanlarmış doktorunun dediğine göre. Ben de bu şekilde ümit ediyorum. Gözlerim de kurudu. Lensler 3-4 saatten sonra çok rahatsız edici hale geliyor. Göz damlası da kurtarmıyor, zaten kuruluk biraz vardı. Onun dışında iyi gidiyor.

33. Gün:

Genel olarak düzelme belirtileri görüyorum. Rahatsızlık veren şey burnumun içinin kuruluğu. Yarın artık bir eczaneye uğramalıyım. Bunun dışında gayet iyi!

34. ve 35. Günler:

Eczaneye sordum, 30 liralık bir burun içi kremi önerdi, ben de pahalı olduğu için vazgeçtim. Ancak Bepanthene kullanabileceğimi söyledi, deneyeceğim. Sivilceler bayağı iyiye gidiyor, yüzümdeki yağlanma çok azaldı. Normalde dışarıdan eve geldiğimde yıkardım yağlanmış da olurdu, artık o bitti. Gerisi aynı, iyi gidiyoruz inşallah.

bu hafta ışık hızıyla geçti sanki!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder